Sipariş verirken nelere dikkat etmeliyim?
Öncelikle üye olurken dolduracağınız üye formunun eksiksiz ve güncel bilgiler içermesine dikkat etmeniz gerekmektedir. Siparişiniz sonrasında doğacak herhangi bir sorunda müşteri temsilcilerimiz, üyelik bilgilerinizdeki iletişim bilgilerinizden yararlanarak sizinle irtibata geçecektir. Siparişiniz, girmiş olduğunuz teslimat adresinize gönderilecektir. Kargo teslimatı sırasında herhangi bir sorun yaşanmaması için adresinizi tüm detaylarıyla yazmanız gerekmektedir.
Nasıl sipariş verebilirim?
Sitemiz üzerinden sipariş verebilmeniz için öncelikle sitemize üye olmanız gerekmektedir. Üyeliğinizi oluşturduktan sonra satın almak istediğiniz ürünün sayfasına giderek beğenmiş olduğunuz renk, beden tercihinizi yapıp “Sepete Ekle” butonuna basarak, ürünü sepetinize ekleyebilirsiniz. Daha sonrasında sayfamızın sağ üst tarafında bulunan “Sepetim” e tıklayarak, sistemin size soracağı kargo ve teslimat bilgilerinden sonra ödeme bilgilerinizi yazıp siparişinizi verebilirsiniz.
Siparişim hangi kargo şirketi ile gönderilecek?
Ürünler sipariş esnasında vermiş olduğunuz adrese ücretsiz ve sigortalı şekilde teslim edilecektir.
Kargo ücreti ne kadar?
Tüm siparişlerde kargo ücretsizdir.
Siparişimi verdim, bundan sonra ne olacak?
Siparişiniz sorunsuz bir şekilde sistemimize ulaştıktan sonra, sitemize üyelik oluştururken kullandığınız email adresinize tarafımızdan siparişinizin detayını belirten bir mail gönderilecektir. Siparişiniz ürün sayfasında belirtilen kargo süresi içerisinde sorunsuz bir şekilde size ulaştırmak üzere yola çıkacaktır. Ürünlerle ilgili tüm kargo süre bilgilerine ürün detay sayfasındaki açıklama bölümünden ulaşabilirsiniz. Yaşanabilecek mücbir sebepler nedeniyle ürünlerin kargoya teslim süreleri farklılık gösterebilmektedir.
Ölçü belirtilen 14 Ayar ya da Pırlanta yüzük siparişlerinde üretim sağlanması nedeniyle kargoya veriliş süresi farklılık gösterebilir.
Tüm yüzük siparişlerinde satın alım aşamasında verilen yüzük ölçüsüne göre üretim işlemi sağlanmakta olup yüzük ölçüsünden emin değilseniz öncelikle müşteri hizmetleriyle iletişime geçmeniz gerekmektedir. Sipariş aşamasında belirtilen yüzük ölçüsü uymaması ve talep edilecek yüzük ölçüsünün yeniden üretim gerektirmesi durumunda müşteriden ek masraf istenebilir.
Ürününüz kargo firmasına teslim edildiğinde tarafımızdan size tekrar bir SMS ve E-Posta yollanacak ve kargo hakkında bilgilendirilmeniz sağlanacaktır.
Siparişimin durumumu nasıl takip edebilirim?
Sitemiz üzerinden vermiş olduğunuz tüm siparişleri üyelik girişi yaptıktan sonra, hesabım sayfanızda bulunan siparişlerim bölümünden takip edebilirsiniz.
Siparişim kargoya verilmiş. Durumunu nasıl kontrol edebilirim?
Sitemiz üzerinden vermiş olduğunuz siparişinizin takibini üyelik girişi yaptıktan sonra, hesabım sayfanızda siparişleriniz listelenmektedir. Kargoya verilen siparişinizin yanındaki kargo linkine tıklayarak, siparişinizin kargodaki durumunu takip edebilirsiniz.
Ürünü teslim alırken nelere dikkat etmeliyim?
Sevkiyat sırasında zarar gördüğünü düşündüğünüz paketleri, teslim aldığınız kargo yetkilisi önünde açıp kontrol ediniz. Eğer üründe herhangi bir zarar varsa kargo firmasına tutanak tuttururarak ürünü teslim almayınız. Ürün teslim alındıktan sonra kargo firmasının görevini tam olarak yerine getirdiğini kabul etmiş olduğunuzu unutmayınız.
Şifremi Unuttum?
Giriş sayfasındaki “Şifremi unuttum” linkine tıklayın ve siteye kaydınızı yaparken kullanmış olduğunuz e-mail adresinizi girin, çok kısa bir sürede size, siteye giriş yaparken, bize bildirmiş olduğunuz şifrenizi içeren bir e-mail gönderilecektir.
Garanti & İade İşlemleri
Aldığınız her ürün 2 (iki) yıl boyunca Koçak garantisi altındadır. Garanti şartları ürüne göre değişebilmektedir.
İade hakkı bulunan ürünler için iade işlemlerini siparişlerim bölümünden başlatabilirsiniz.
https://www.kocak.com.tr/siparis-gecmisi
Üye olmadan verilen siparişlerin iade işlemini başlatmak için WhatsApp hattımız üzerinden destek alabilirsiniz.
Almış olduğunuz ürünün kutu içeriğini tahrip etmeden/bozmadan, ürünü kullanmadan teslim tarihinden itibaren on dört (14) günlük süre içinde teslim aldığınız şekli ile iade edebilirsiniz. Ürünü sipariş numarınızıda içeren bir dilekçe ile iade ediniz. Farklı kargo firması ile gönderilen iadelerde kargo ücreti müşteriye aittir.
İade | İptal | Cayma hakkı bulunmayan ürünler şunlardır:
- Pırlantalı tüm yüzükler
- 14 Ayar tüm yüzükler
- 22 Ayar tüm ürünler (Bilezik, yüzük, kolye, küpe, bileklik vb.)
- Üzerine isim vb. yazılmış tüm ürünler
- Kişiye özel üretim sağlanmayan ancak ürün üzerindeki güvenlik etiketi çıkarılan tüm ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir
Sipariş edilen ürünler ilk kez sizin tarafınızdan kullanılmaktadır, tüm ürünler emniyet bandı ile koruma altına alınıp tarafınıza gönderilmektedir ürün üzerinde bulunan emniyet bandının çıkarılması durumunda iade talepleriniz kabul edilmeyecektir.
Kullanılmış, tahrip edilmiş vesair şekildeki ürünlerin iadesi kabul edilmez.
Müşteri ürünü, kendisine teslim edildiği andaki durumu ile geri vermekle ve kullanım söz konusu ise kullanma dolayısıyla malın ticari değerindeki kaybı tazminle yükümlüdür
Müşterinin ürünü iade etmesi veya alışverişinden cayması halinde, iade edilen ürün Bize ulaştığı andan itibaren beş (5) iş günü içerisinde ürün bedeli iade edilir. Kredi kartına ürün iade bedeli bankanız tarafından 4-7 iş günü arasında yapılmaktadır. Bu sürede firmamızın tasarrufu bulunmamaktadır.
Havale/EFT yoluyla verilen siparişlerin iadesi için sipariş esnasında müşteri tarafından ödeme yapılan hesap IBAN bilgilerini info@kocak.com.tr adresine iletilmesi gerekmektedir.
Üründe ve ambalajında herhangi bir bozulma, kırılma, tahrip, yırtılma, kullanılma ve sair durumları tespit ettiği hallerde ve ürünün müşteriye teslim edildiği andaki hali ile iade edilememesi halinde ürünü iade almayacak ve bedelini iade etmeyecektir.
Yukarıdaki şartlara uygun hallerde iade edilen ürünlerde kargo ücreti müşteri tarafından ödenecektir..
Havale iadeleri 5 iş günü içinde Kredi Kartı iadeleri 4-7 iş günü içinde yapılacaktır. Bankanız kredi kartı iadelerini aynı gün hesabınıza yansıtmayabilir. Bu durumda bankanızın kredi kartı servisini aramanız gereklidir. Siparişinizle ilgili “İptal Edildi” uyarısı çıktıktan sonra tüm bedel kredi kartınıza veya havale yaptığınız bankanıza iade edilmektedir. Taksitli satışlarda yapılan iadeler bankanız tarafından kredi kartınıza her ay artı bakiye olarak yansıtılmaktadır.
İnternet mağazası üzerinde satışa sunulan tüm ürünlerin stoğu online mağazaya özel olduğundan fiziki mağazalarımızdan işlem sağlanamamaktadır. Tüm talepleriniz için internet mağazası müşteri hizmetleriyle iletişime geçmeniz gerekmektedir.
Yurt dışı siparişleri
Yurt dışından verilen siparişler UPS Kargo aracılığıyla gönderilmektedir. Bu siparişler kesin sipariş olup iade ya da değişim hakkı bulunmamaktadır. Yurt dışı siparişlerinde kargolanacak ülke gümrüğünde doğabilecek vergi ve masraflar alıcıya aittir.